wtorek, 8 kwietnia 2014

Hej kochani!
Piszę dzisiaj tego posta po takiej dosyć dłuższej przerwie, ale nie miałam czasu niestety i chciałam was ostrzec przed tym, że te posty obecnie nie będą pojawiały się zbyt często, ale będą!
W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć kto mnie zainspirował do założenia bloga itd.
A więc do założenia bloga zainspirowała mnie Lucy (trzeba kliknąć na napis Lucy i otworzy się jej blog). Pewnego razu obczaiłam ją na youtubie i strasznie mi się spodobała jako vlogerka i zobaczyłam, że ma bloga, więc poźniej zaczęłam go śledzić na bieżąco. Lucy jest moją ulubioną vlogerką, zazdroszczę jej tego co osiągnęła na yt, ile zdobyła widzów, jest niesamowita i bardzo ją podziwiam.

Dzisiaj piszę posta, do którego umieszczam jeszcze pewien filmik. Bardzo proszę o wyrozumiałość bo tak ogólnie to nie nagrywam żadnych filmików!
I filmik był nagrywany telefonem, gdyż mam zepsuty aparat obecnie i będę na razie nagrywała różne filmiki, między innymi vlogi na yt telefonem,ale mam nadzieję że mój aparat zostanie jak najszybciej w jakiś sposób naprawiony i moje filmiki wtedy będą na pewno lepszej jakości.

I na koniec załączam zdjątko!

zapraszam na tumblra:
http://k4siulk4.tumblr.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz