wtorek, 15 kwietnia 2014

Cześć wszystkim!
Tak wiem, że miałam nagrać poranną rutynę a nadal jej nie ma i nie jestem w stanie stwierdzić kiedy ją nagram. Postaram się jutro, ale nie obiecuję. Najwyżej zrobię to w święta.
Jutro ostatni dzień w szkole, z jednej strony się cieszę, ale z drugiej nie. Cieszę się dlatego, że już mam dość i bardzo chcę odpocząć, ostatnio miałam tyle nauki, że już nie wyrabiałam i co raz bardziej zauważyłam zaczynają denerwować mnie pewne osoby a nie cieszę się no bo widzę się jutro z paroma osobami ostatni raz i w ogóle i chyba dopiero zobaczymy się w maju no ale zleci.
Za oknem jest fatalnie, cały czas pada praktycznie i dobija mnie już ta pogoda. Przydałoby się słoneczko.
No i tak właściwie w dzisiejszym poście będzie to na tyle:) Dobranoc kochani!

Na koniec dodaję zdjęcie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz